Login

Register

Login

Register

Časté dotazy

Musím do pokladny nahrávat položky?

Pokladnu leze používat  i bez nastavených položek, jen jako potvrzení o zaplacení částky.

Jak pokladna komunikuje? Probíhá komunikace přes kabel propojený s PC?

Datovou komunikaci (navenek) zajišťuje vestavěný GPRS modul. Komunikací přes kabel s PC se provádí pouze nastavení pokladny.

Může pokladna sloužit i jako platební terminál na přijímání platebních karet?

Pokladna bohužel neslouží jako platební terminál pro přijímaní platebních karet.

Je možné do pokladny Daisy eXpert SX vložit jinou datovou SIM než vámi dodanou?

Ano je to možné. Vždy však doporučujeme k podobným úpravám využít sítě našich dealerů. Dealera je možné si zvolit  v sekci „Mapa dealerů“.

Existuje něco jako testovací provoz pokladny – bez odesílání dat do EET?

Pokladna je vybavena testovacím módem. Pokud se jej rozhodnete využít, je nutné nejdříve nechat udělat fiskalizaci registrační pokladny (tak jak je uvedeno v přiloženém letáku). Pokud zákazník pořídí nějaké transakce ještě před samotnou fiskalizací je potřeba udělat veškeré nulovací uzávěrky. V opačném případě se fiskalizace nezdaří.

Jaká páska se používá do tiskárny v pokladně?

Do tiskárny v pokladnách VX520 se používají termopásky  šíře 57 mm/průměr 40mm.

Koupit můžete například zde.

Jakým způsobem a za jakou cenu bude prodlužován tarif u SIM karet v pokladnách DAISY ?

V případě koupě nového zařízení bude aktivace SIM karet prodlužována:
Vodafone – 1 rok datových služeb zdarma, pak zaplatíte jednorázový poplatek na další rok ve výši 690,- bez DPH
T-mobile – 1 rok datových služeb zdarma, pak zaplatíte jednorázový poplatek na další rok ve výši 652,- bez DPH.

Lze k pokladně připojit čtečka čárového kódu?

Ano lze například čtečka Honeywell/Metrologic 1200g Voyager

Jak zprovoznit platební terminál? Minimální obrat se týká placení kartou?

Veškeré podrobnosti o transakcích platební kartou, aktivaci platebního terminálu a pod. získáte na stránkách www.fiskalpro.cz dále pak na telefonním čísle +420 226 202 660  (Po – Pá    8:00 – 18:00).
Také je možné nahlédnout do vzoru smluv, obchodních podmínek a pod. na odkaze viz. níže.

https://drive.google.com/drive/folders/0B79eGJNP6j3tNzJRVXVhYzEtM28

Co znamená,, cloudový portál?“

Cloudový portál – jedná se velmi zjednodušeně o webové úložiště, kde můžete prostřednictvím webového prohlížeče nahlížet na provedené transakce, spravovat jednotlivé položky, sledovat statistiky prodejů apod.

 

Na jak dlouho bude datová karta od Vodafonu aktivovaná ?

Aktivovaná bude na rok a pak ji lze prodloužit za cenu 690,-Kč bez DPH na těchto www stránkách: http://vodafone.penta.cz/

Existuje u pokladny Daisy tlačítko nebo funkce refundace? Když přijde někdo na prodejnu a požaduje vrácení zboží?

Dialog pro refundaci vyvoláte kombinací kláves 7+ALT+SMAŽ. Jedná se o refundaci pro konkrétní číslo účtenky.

Chtěla bych se ale zeptat jak je to s licencí? Musím si k pokladně ještě něco dokoupit? Budu platit nějaké pravidelné poplatky?

Vámi vybraný produkt Registrační pokladna pro EET Daisy eXpert SX – Vodafone je po zakoupení plně funkční a po zprovoznění (vždy doporučujeme zprovoznění některým z našich dealerů) jej můžete bez omezení využívat. Žádné další poplatky ve vztahu k naší firmě již nehradíte.