Login

Register

Login

Register

OLD Časté dotazy

FiskalPRO VX675 nebo VX520:

OTÁZKA:
Co znamená,, cloudový portál?“
Minimální obrat se týká placení kartou?
Jaký je minimální obrat?
Kde je servis , hodinová sazba za technika?
Jaká je páska do pokladny a je to termo páska?

 ODPOVĚĎ:
Cloudový portál – jedná se velmi zjednodušeně o webové úložiště, kde můžete prostřednictvím webového prohlížeče
nahlížet na provedené transakce, spravovat jednotlivé položky, sledovat statistiky prodejů apod.Veškeré podrobnosti o transakcích platební kartou, aktivaci platebního terminálu a pod. získáte na stránkách
wwww.fiskalpro.cz dále pak na telefonním čísle +420 226 202 660  (Po – Pá    8:00 – 18:00).
Také je možné nahlédnout do vzoru smluv, obchodních podmínek a pod. na odkaze viz. níže.

https://drive.google.com/drive/folders/0B79eGJNP6j3tNzJRVXVhYzEtM28

Zprovoznění terminálu Vám zajistí některý z našich dealerů. Seznam dealerů naleznete na stránkách wwww.starpokladny.cz v sekci „Mapa dealerů“. Poplatek za zprovoznění a zaškolení je věcí individuální dohody mezi Vámi a příslušným dealerem.

Do tiskárny se používá termopáska šířka 58 mm/průměr 40 mm.

 


DAISY eXpert SX:

OTÁZKA: Chtěla bych se ale zeptat jak je to s licencí? Musím si k pokladně ještě něco dokoupit? Budu platit nějaké pravidelné poplatky? Děkuji předem za odpověď.

ODPOVĚĎ: Vámi vybraný produkt Registrační pokladna pro EET Daisy eXpert SX – Vodafone je po zakoupení plně funkční a po zprovoznění (vždy doporučujeme zprovoznění některým z našich dealerů) jej můžete můžete bez omezení využívat. Žádné další poplatky ve vztahu k naší firmě již nehradíte.


DAISY eXpert SX:

OTÁZKA: Existuje u pokladny Daisy tlačítko nebo funkce refundace? – když příjde někdo na prodejnu a požaduje vrácení zboží?

ODPOVĚĎ: Dialog pro refundaci vyvoláte kombinací kláves 7+ALT+SMAŽ. Jedná se o refundaci pro konkrétní číslo účtenky.


DAISY eXpert SX:

OTÁZKA: Je nějak možné zkusit testovací provoz EET před ostrým provozem?

ODPOVĚĎ: Pokladna je vybavena testovacím módem. Pokud se jej rozhodnete využít je nutné před tím udělat fiskalizaci registrační pokladny(tak jak je uvedeno v letáku). Pokud zákazník pořídí nějaké transakce před fiskalizací je nutné udělat veškeré nulovací uzávěrky. V opačném případě se fiskalizace nezdaří.


DAISY eXpert SX:

OTÁZKA: Je možné do Vaší registrační pokladny Daisy XS vložit jinou datovou SIM než Vámi dodávanou ???  Mám svojí datovou SIM od Vodafone a chtěl bych jí využít, je to možné ??

ODPOVĚĎ: Ano je to možné. Vždy však doporučujeme k podobným úpravám využít sítě našich dealerů. Dealera je možné si zvolit na stránkách wwww.starpokladny.cz v sekci „Mapa dealerů“.


DAISY eXpert SX:

OTÁZKA: Mohl by jste mi zjistit, zda pokladna tiskne na účtenku sekundy?

ODPOVĚĎ: Ano na účtence jsou vytištěny i sekundy.


DAISY eXpert SX:

Otázka: Rád bych se zeptal na pár věcí u pokladny – Registrační pokladna Daisy eXpert SX baterie, displej, GSM…  Slouží pokladna i jako platební terminál na přijímáni platebních karet? Má v sobě pokladna nějaký OS? Komunikace s pokladnou probíhá přes kabel propojený s PC?  Jde pokladna používat bez nahrávání položek? Tím myslím, že bych do pokladny zadal pouze BKP a vydával přes ni jako jediný uživatel pouze potvrzení o zaplacení.

Odpověď: Pokladna bohužel neslouží jako platební terminál pro přijímaní platebních karet. Operační systém v pokladně obsažen není. Komunikací přes kabel s PC se provádí nastavení pokladny a datovou komunikaci (navenek) zajišťuje vestavěný GPRS modul. Pokladnu lze používat bez položek, to znamená ano můžete ji používat pro vydávání potvrzení o zaplacení.

 


CERTIFIKACE:

Otázka: Jak se přihlásit do Webové aplikace Elektronická Evidence Tržeb ?

Odpověď: Přikládám návod od Finanční správy ke stažení.

Možnost stažení ZDE.

 


EET OBECNĚ:

Otázka: Kdy se mne EET bude týkat?

Odpověď: Podnikatelé se budou zapojovat postupně dle jednotlivých fází zavádění EET do praxe.

V  1. fázi ( tj. od začátku evidence): ubytovací a stravovací služby ( pravděpodobně od prosince 2016 )
Ve 2. fázi ( tj.3 měsíce po začátku evidence): maloobchod a velkoobchod ( o 3 měsíce později )
Ve 3. fázi ( tj. 15 měsíců od začátku evidence): ostatní činnosti vyjma těch ve 4. fázi. Např.  doprava, zemědělství ( od 1. 3. 2018 )
Ve 4. fázi ( tj. 18 měsíců od začátku evidence ): vybraná řemesla a výrobní činnosti, ( pravděpodobně od 1.6. 2018 )

 


Otázka: Co je to časový harmonogram, podle kterého mohu vybírat produkty a z čeho vychází?

Odpověď: Časový harmonogram vychází z postupného zavádění každé jednotlivé fáze EET do praxe. Umožňuje tak vybírat produkty cíleně, dle odvětví činnosti.

 


Otázka: Jsou všechny produkty, které nabízíte na tomto webu testované pro fungování v prostředí  EET?

Odpověď: Ano každý produkt nebo sestava nabízená na tomto webu je testovaná pro prostředí EET v České republice.